poniedziałek, 13 lutego 2017

SZARE PONCZO W STYLIZACJI NA CEBULKĘ :)

Dzisiaj stylizacja na cebulkę :) W roli głównej szare ponczo - choć i torebka nie daje się zgonić na drugi plan. Uwielbiam zimowe czy wczesno wiosenne słoneczne dni. Wtedy właśnie wybieram stylizacje na cebulkę - bazę zazwyczaj stanowi ciepły sweter do tego ramoneska i ponczo lub futrzana kamizelka jako ostatnia warstwa. Tak też było i tym razem. Uzupełnieniem outfitu jest duża szara torba z kolorowym brelokiem oraz bordowe botki. Niby zwyklak a jednak mnie się podoba. A Wy co sądzicie? Lubicie ubierać się na cebulkę?




 











Ponczo - Monsoon
Jeansy - H&M
Ramoneska - Paris Sweewe
Botki, torba, brelok - nn
Okulary - Ray Ban

10 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się takie połączenie! :)
    Super stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! :) Stylizacja jest bardzo ciekawa, a futrzane pomponiki przy torebce wyglądają rewelacyjnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to ponczo
    Bardzo fajny look

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne jest to ponczo, uwielbiam kolor szary, ładnie Ci w takim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomponiki kompletnie mnie oczarowały :D
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...