piątek, 30 września 2016

DIY - skarpetki antypoślizgowe dla dziecka

Potrzeba matką wynalazku... To powiedzenie u mnie sprawdza się bardzo często. Ostatnio młody przyniósł zapotrzebowanie z przedszkola na skarpetki antypoślizgowe na gimnastykę. Już w poprzednich latach miałam kłopot ze znalezieniem w jego rozmiarze i jakoś obywało się bez nich. W tym roku jednak okazały się konieczne. Mimo szczerych chęci, przeszukania galerii handlowej oraz sieci nie udało mi się sprostać temu wyzwaniu. Niestety znalezienie skarpetek antypoślizgowych w jego rozmiarze przerosło mnie. Owszem w sieci udało mi się znaleźć ale w jakiejś kosmicznej cenie, która zwaliła mnie z nóg :p i wtedy przypomniałam sobie, że kiedyś widziałam na allegro farbę antypoślizgową i postanowiłam skarpetki zrobić sama ;) Udało mi się odszukać i zakupić farbę. A w wykonaniu skarpetek pomagał mi syn. Nie są więc idealne, ale spełniają swoją funkcję no i młody jest mega dumny, że zrobiliśmy je sami. Nie mógł przez weekend doczekać się kiedy pójdzie do przedszkola i je zaniesie. Koszt farby to ok. 19 zł plus przesyłka, ale wystarczy na wykonanie kilku par skarpetek antypoślizgowych. Poniżej fotorelacja z naszej zabawy ;)

jak zrobić skarpety antypoślizgowe






3 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć! Mój młody ma 10 lat i z pewnością nie znajdę skarpetek antypoślizgowych w jego rozmiarze, a przydałyby się na zajęcia karate kiedy przyjdą zimne dni. Nie miałam pojęcia, że jest taka farba. A nie odpada po praniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post okazał się pomocny dla Ciebie :) Co do prania to jeszcze nie wiem czy będzie odpadać :/ w aukcji pisze, że w 30 można prać ;) podaję Ci też link gdybyś chciała kupić http://allegro.pl/farba-abs-antyposlizgowa-farby-do-tkanin-82ml-viva-i5263216923.html?snapshot=MjAxNi0wOS0xOVQwNzo0OToyM1o7YnV5ZXI7ZjdiMWExMzViYTNhY2UzZDhlZmE4Y2NlMTRkNjZkMzdkYTY3NzAwZDcxMGYwYmM2N2EyNmQxZmY0ZmE5Mjc0Mg== pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...