poniedziałek, 14 kwietnia 2014

IT'S MY LIFE

Czy u Was też zrobiło się tak zimno? U mnie bardzo brrr do tego pogoda typowo kwietniowa raz słońce raz deszcz. Dzisiaj przewaga deszczu z burzami więc chętnie posiłkuję się zdjęciami zrobionymi w piękny słoneczny dzień. It's my life to w tym wypadku napis na koszulce a zestaw generalnie zalicza się do tych wygodnych codziennych zwyklaków czyli to co lubię najbardziej ;)

pozdrawiam serdecznie






Jeansy - Cherokee
T-shirt - House
Marynarka, torebka, buty - nn allegro
Okulary - Firmoo

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor marynarki ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię takie luzaki :) A kolor maryanrki boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely casual look! :-)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie pogoda jest okropna, kolory stylizacji są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu! U Ciebie, mimo ze zimno, piekne kolory… bardzo Ci pasuja wszelkie odcienie niebieskiego!!
    Super torba i buciki!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie od kilku dni non stop pada, pogoda nie nadaje się do niczego .... nic tylko w gumowcach :D pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów! No i moja ukochana torba....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...