środa, 19 marca 2014

SZYBKI SPOSÓB NA CODZIENNY ZESTAW

Cóż pogoda u mnie popsuła się niestety :( Ale mam nadzieję, że piękne i słoneczne dni wkrótce wrócą :) Dzisiaj posiłkuję się zdjęciami zrobionymi kilka dni temu. A stylizacja na mój sposób na codzienny zestaw. Lubię takie zestawy bo czuję się w nich wygodnie. Dzisiaj to połączenie czarnych legginsów ze skórzanymi wstawkami plus dzianinowa sukienka no i ulubiona ramoneska, botki i torba :) Szybko prosto i wygodnie to moje podstawowe zasady przy tworzeniu codziennych outfitów :)

pozdrawiam i oby słoneczko szybko wróciło :) 







Ramoneska - Paris Sweewe
Sweter - Vila
Legginsy - Amisu, New Yorker
Torebka - Atmosphere
Okulary - Firmoo
Botki

Na moim profilu na Facebooku trwa szybkie rozdanie zapraszam

20 komentarzy:

  1. Super zestaw, a legginsy szałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej urzekła mnie torba- cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na taką duuuuużą torebkę! :) Jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie zestawy. Prosto, fajnie i z pazurkiem :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie codzienniaki, wygodne, stylowe, zwlaszcza takie czarno-kolorowe;) Swietna ta tunika Asiu! Sloneczka zycze:) Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona sukieneczka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez lubie takie proste, minimalistyczne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosty ale bardzo fajny zestaw, torba jest fantastyczna :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie rozweseliłaś ten zestaw amarantową tuniką kochana:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko fajnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look! Ja wlasnie poszukuje czegos czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś mistrzynią w komponowaniu wygodnych zestawów na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka, lubię takie pojemne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie;ale skoro lubisz legg ze skórzanymi wstawkami to może w końcu skusisz się na skórzane spodnie? ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś skórzane spodnie, ale niezbyt się polubiliśmy :( Troszkę zbyt sztywno jak dla mnie ;) Ale poszukuję takich ze skórzanym przodem a tyłem z jakiegoś elastycznego materiału :)

      Usuń
  15. Za tę ramoneskę, to bym Ciebie Asiu pogryzła... Boska jest... Zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...