niedziela, 17 marca 2013

ZWYKLACZEK I FIRMOO GLASSES PO RAZ DRUGI :)

Witam Was serdecznie przy niedzielnej kawce :)

U mnie dzisiaj piękny słoneczny dzień, choć nie można dać się zwieść urokowi słońca bo temperatura na minusie. Wybraliśmy się na krótki spacerek, coby dzieciaczki i się przewietrzyć :) Wieje strasznie, ale jak to przyjemnie poczuć promyki słońca na twarzy :) Dzisiejszą moją stylizację uzupełniły okulary od FIRMOO. To druga para, jaką otrzymałam w ramach współpracy. Poprzednim razem wybrałam przeciwsłoneczne (więcej na ich temat oraz Firmoo TU KLIK ) tym razem padło na tzw. kujonki, szkła zerówki, zabarwione lekko na szaro :) Bardzo zadowolona z poprzedniej współpracy w niezmienionych odczuciach pozostaję i teraz :) szybka dostawa, miły kontakt i świetne okularki. Jeśli byłybyście zainteresowane/zainteresowani to pierwszą parę możecie zamówić za darmo pokrywając jedynie koszty przesyłki więcej TU KLIK.

Zobaczcie teraz zdjęcia a ja zmykam przygotować obiadek
Duży buziak














Kurtka - Zara
Sweter - SH
Jeansy - Bershka
Komin - Allegro
Torebka - Avon
Okulary - Firmoo
Botki - Allegro
Rękawiczki - Prezent

Dla wszystkich zainteresowanych konkursem z merg - wyniki ogłoszę jak tylko otrzymam info od przedstawiciela tej firmy. Mam nadzieję, że w ciągu kilku najbliższych dni:)

29 komentarzy:

  1. u mnie też słonecznie , może wkońcu zawita wiosna ! :)super te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna niezobowiązująca stylizacja!
    pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sobie wybrałaś te okularki, uwielbiam taki kształt oprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm moja ulubiona torebka z wersji mini :) szkoda tylko, że ja zawszę muszą ja zaraz ubrudzić :P Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. okularki, rękawiczki i torebka super:) u mnie też słonezcnie, ale zimno:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)
    Okularki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne okularki :P

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, bardzo ciekawy sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okularki i jamniczek -słodkie!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm so loving this look! I'm really liking how these booties go so well with this look! I adore these gloves with this outfit :)

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe jeansy i torebka. Co do okularów, to też mam dobre zdanie o Firmoo:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu fajny luzny zeatawik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne okulary! :) i torebka z avonu ? wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się Twoje rękawiczki. Ten kolor aż krzyczy do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. buty i torebke bym brala!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz:) komin jest fajniutki:) i okularki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie i na luzie. Super okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw;)!
    cudowny komin

    OdpowiedzUsuń
  20. co jak co, ale komin bije wszystko na głowę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look! Najbardziej wpadł mi w oko komin i sweter, cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem tak, na pewno okulary nie odbierają Ci uroku... I powiem więcej... Dodają Ci takiej sexy tajemniczości... Całośc, Asiu bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...